Teknisk service og support
Mobil ordrestyring til servicevirksomheder med kørende teknikere og montører
INDSAMLING AF MOBILDATA TIL TEKNISK service og SUPPORT
Vores kunder bruger Handyman til en lang række forskellige tekniske serviceaktiviteter. Opgaverne spænder fra inspektion af kransystemer til reparation af printere og vedligeholdelse af medicinsk udstyr.
Selv om opgaverne ofte er forskellige, så er udfordringerne normalt ens:
- Fakturaer kan ikke udstedes rettidigt, fordi feedback fra teknikeren mangler eller er ufuldstændig om hans arbejdstid.
- Yderligere tjenester, der falder uden for serviceaftalen, kan ikke faktureres, fordi de ikke er registreret separat (f.eks. mindre reparationer udført under vedligeholdelse).
- Evalueringer af de udførte operationer er vanskelige, fordi teknikerens feedback ikke er tilgængelig i digital form eller er ufuldstændig.
- Der mangler en komplet servicehistorik for de enkelte enheder eller kunder.
- Mens der er implementeret en god IT-løsning til dele af tjenesten, mangler der end-to-end support til hele processen fra maskinfilen til implementeringsplanlægning og serviceteknikernes mobile forbindelse
Handyman har hjulpet hundredvis af serviceorganisationer med at overvinde disse og lignende udfordringer hurtigt, effektivt og i høj kvalitet.
Fotodokumentation
Klar tildeling af fotos, ingen irriterende sortering af fotos fra forskellige kameraer

Digital tidsregistrering
Arbejdstimer registreres fuldstændigt og fejlfrit
- Nem tidsregistrering
- Tidsregistrering for teams/kolonner
- Problemfri tidsregistrering med start/stop
- Booking af overarbejde
- Godkendelse af timer på kontoret
- Yderligere behandling til fakturering og løn

Forvaltning af eksisterende aktiver
Omfattende, komplette og altid opdaterede data om den installerede base
- Fleksibelt strukturtræ med et vilkårligt antal niveauer
- Klar struktur
- Fås på kontoret og på farten

Service historie
Teknikere og disponenter er altid informeret om historikken for den aktuelle opgave
- Komplet historie af planterne
- Fås på kontoret og mobilt
- Automatisk opdatering ved nye ordrer

Planlægning af vedligeholdelse
Alt nødvendigt vedligeholdelsesarbejde udføres og faktureres
- Nem oprettelse af vedligeholdelseskontrakter
- Klar vedligeholdelsesplanlægning
- Planlægning af forskellige vedligeholdelsesprocesser pr. system
- Automatisk generering af forfaldne vedligeholdelsesordrer

Problemfri integration i dit CAFM-system
Standardintegrationer og individuelle forbindelser til over 30 ERP-, CRM- og servicestyringssystemer
Tilslutning til forskellige CAFM-systemer (Computer Added Facility Management System)
Dyb integration er mulig op til overførsel af individuelle værdier fra tjeklister.

Plantespecifikke tjeklister
Komplet dokumentation på stedet
- Fleksibelt design
- Meget let at redigere
- Link til enhedstypen eller det enkelte system

Tilfredse kunder om Handyman
"Med Handyman registreres alle ordrer, hvilket gør det nemmere for os at afgøre, hvilken servicetekniker der passer til opgaven, hvilket udstyr der er behov for osv. Dette giver grundlag for både udførelse af ordrer og forenklet fakturering."
Asgeir Giskegjerde, Produktionsleder, Bravida
Prøv Handyman i praksis. Få en demo.
Kontakt
Tlf.:70 13 70 00
E: info@gsgroup.dk