Facility Management
Mobil datafangst til facilitetsstyring
MOBIL ordrestyring og DATAINDSAMLING TIL FACILITY MANAGEMENT
En række store og små udbydere af facility management-tjenester er afhængige af Handyman til mobil ordrestyring.
Moderne facility management har til formål at sikre faciliteternes tekniske tilgængelighed, reducere drifts- og administrationsomkostninger og opretholde værdien af bygninger og faciliteter på lang sigt. På alle disse områder kan Handyman hjælpe.
Takket være de forbedrede serviceprocesser arbejder serviceteknikere hurtigere og er derfor mere produktive. Som følge heraf kan flere serviceordrer udføres inden for almindelig arbejdstid, hvilket resulterer i kortere svartider og højere servicekvalitet. Dette er især vigtigt for at sikre, at systemerne er tilgængelige. Med vedligeholdelsesplanlægning i Handyman udføres alt aftalt vedligeholdelsesarbejde til tiden.
Fotodokumentation
Klar tildeling af fotos, ingen irriterende sortering af fotos fra forskellige kameraer

Digital tidsregistrering
Arbejdstimer registreres fuldstændigt og fejlfrit
- Nem tidsregistrering
- Tidsregistrering for teams/kolonner
- Problemfri tidsregistrering med start/stop
- Booking af overarbejde
- Godkendelse af timer på kontoret
- Yderligere behandling til fakturering og løn

Forvaltning af eksisterende aktiver
Omfattende, komplette og altid opdaterede data om den installerede base
- Fleksibelt strukturtræ med et vilkårligt antal niveauer
- Klar struktur
- Fås på kontoret og på farten

Service historie
Teknikere og disponenter er altid informeret om historikken for den aktuelle opgave
- Komplet historie af planterne
- Fås på kontoret og mobilt
- Automatisk opdatering ved nye ordrer

Planlægning af vedligeholdelse
Alt nødvendigt vedligeholdelsesarbejde udføres og faktureres
- Nem oprettelse af vedligeholdelseskontrakter
- Klar vedligeholdelsesplanlægning
- Planlægning af forskellige vedligeholdelsesprocesser pr. system
- Automatisk generering af forfaldne vedligeholdelsesordrer

Problemfri integration i dit CAFM-system
Standardintegrationer og individuelle forbindelser til over 30 ERP-, CRM- og servicestyringssystemer
Tilslutning til forskellige CAFM-systemer (Computer Added Facility Management System)
Dyb integration er mulig op til overførsel af individuelle værdier fra tjeklister.

Plantespecifikke tjeklister
Komplet dokumentation på stedet
- Fleksibelt design
- Meget let at redigere
- Link til enhedstypen eller det enkelte system

Tilfredse kunder om Handyman
"Med Handyman registreres alle ordrer, hvilket gør det nemmere for os at afgøre, hvilken servicetekniker der passer til opgaven, hvilket udstyr der er behov for osv. Dette giver grundlag for både udførelse af ordrer og forenklet fakturering."
Asgeir Giskegjerde, produktionsleder, Bravida
Prøv Handyman i praksis. Få en demo.
Kontakt
Tlf.: 70 13 70 00
E: info@gsgroup.dk