El-installatører
Mobil tidsregistrering, ordrestyring og kvalitetssikring til elektrikere
Tag kontoret med i marken
Med Handyman kan dine elektrikere klare deres administrative opgaver i marken og dermed udnytte tiden effektivt. Vores erfaringer viser, at Handyman er så tidsbesparende, at hver elektriker kan fakturere 1-2 timer mere hver uge.
Handyman Mobile er udviklet til elektrikere på farten. Appen er nem at betjene. Samtidig er den ekstremt kraftfuld og har lang række unikke funktioner til bl.a. tidsregistrering, planlægning, kvalitetssikring og digitale servicerapporter. Med en simpel konfiguration kan mobilappen sættes op, så dine elektrikere kun ser de funktioner, de virkelig har brug for. Handyman er dog meget mere end mobil tidsregistrering og ordrestyring til elektrikere. Den mobile løsning er en del af Field Service management-systemet Handyman, der også omfatter Handyman Office og Handyman Ressourceplanlægger.
Fotodokumentation
Nem håndtering af fotos, ingen irriterende sortering af fotos fra forskellige kameraer

Digital tidsregistrering
Arbejdstimer registreres fuldstændigt og fejlfrit
- Nem tidsregistrering
- Tidsregistrering for teams/kolonner
- Problemfri tidsregistrering med start/stop
- Booking af overarbejde
- Godkendelse af timer på kontoret
- Yderligere behandling til fakturering og løn

Forvaltning af eksisterende aktiver
Omfattende, komplette og altid opdaterede data om den installerede base
- Fleksibelt strukturtræ med et vilkårligt antal niveauer
- Klar struktur
- Fås på kontoret og på farten

Servicehistorik
Lad både kontoret og folk i marken se den opdaterede historik for den aktuelle opgave
- Komplet historik over alle opgaver
- Til både Office og Mobile
- Automatisk opdatering ved nye ordrer

Korrekt registrering af det anvendte materiale
Tjen på alle stumper og reservedele, der bruges
- Scanner funktion
- Registrering af alt materialeforbrug
- Lager
- Online kontrol af lagerniveauer

Afslut ordren ude hos kunden
Med tydelige angivelser af Accepter, mangler og andre vigtige informationer
- Registrering af kundens underskrift på stedet
- Tilpassede rapporter
- Servicerapport er straks tilgængelig for kontoret

Kundetilpassede tjeklister og skemaer
Komplet dokumentation på stedet
- Fleksibelt design
- Meget let at redigere
- Link til enhedstypen eller det enkelte system

Skabt til elektrikere
Handyman blev oprindeligt skabt som mobil tidsregistrering og ordrestyring til elektrikere. Branchen er stadig en af vores største kundegrupper i dag. I Norge, hvor GSGroup har sit hovedkontor, bruger hver anden elektriker Handyman.
Den typiske el-installatør udnytter en lang række af Handymans muligheder. Det omfatter bl.a. projektplanlægning, registrering af arbejdstid og nødvendige materialer, brug af lagerfunktioner og reservedelsordrer.
Tilfredse kunder om Handyman
"Med Handyman registreres alle ordrer, hvilket gør det nemmere for os at afgøre, hvilken servicetekniker der passer til opgaven, hvilket udstyr der er behov for osv. Dette giver grundlag for nemmere udførelse af ordrer og forenklet fakturering."
Asgeir Giskegjerde, produktionsleder, Bravida
Prøv Handyman i praksis. Få en demo.
Kontakt
Tlf. 70 13 70 00
E: info@gsgroup.dk