
Skab højere effektivitet og bedre kundeservice med en kundeportal
En kunde- og serviceportal integreret med field service management software skaber højere effektivitet og bedre kundeservice. Her er en oversigt over fordelene ved at implementere
Opdateringen – Handyman Office 9.8.1 – byder på en lang række forbedrede funktioner. Især vil brugere af Ressourceplanlæggeren og Servicemodulet kunne mærke forskel. Men forbedringerne og tilføjelserne vil kunne mærkes i alle aspekter af systemet.
Handyman kan integreres til mange forskellige systemer, og hen over sommeren har vi arbejdet på også at nderstøtte Fortnox- og Tripletex-integrationer ved hjælp af Handyman API. I Danmark understøtter vi nu også Visma E-conomic.
”Handyman udvikles hele tiden. Vi kommer med en ny version 8-9 gange om året, så det er en løsning, som kunderne kan vokse med,” fortæller Senior Account Manager Harald Næss fra GSGroup.
Handyman så første gang dagens lys i 1999, og er siden udvidet til at være et system, der dækker en lang rækker brancher.
”Hver gang en ny branche er kommet til, er nye funktioner udviklet på baggrund af erfaringer fra forrige brancher. Og det vil også ske fremover, så kunderne kan vokse og udvikle sig sammen med os. Mange kunder i dag er multifunktionelle, de er ikke bare elektrikere eller rørlæggere. De har for eksempel tagdækning og ventilation med. Og der vil Handyman være en sikker investering. Det er et multidisciplins-værktøj. Og hvis kunden har lyst til at udvide til flere områder, kan Handyman følge med hele vejen,” mener Harald Næss
Højdepunkter i Handyman Office 9.8.1:
Læs her om alle opdateringerne Handyman Office 9.8.1
En kunde- og serviceportal integreret med field service management software skaber højere effektivitet og bedre kundeservice. Her er en oversigt over fordelene ved at implementere
Lad Handyman sende automatiske SMS-beskeder til dine kunder Du kender det sikkert: Din montør banker på en låst dør, og han må køre igen, fordi
Service- og håndværksvirksomheders kunder efterspørger i stigende grad selvbetjeningsløsninger, viser erfaringer fra udlandet. For ikke så mange år siden gik vi i en fysisk bank,