Handyman Connect

Hold kontakten med dine kunder - også uden for åbningstiden

Handymans kundeportal er et døgnåbent kundeserviceværktøj, der gør kommunikationen med dine servicekunder nemmere, hurtigere og bedre.

Handyman Connect kundeportal - bevarer overblikket

Med Handymans kundeportal kan du spare tid og penge ved at give dine kunder mulighed for selv at oprette og afgive ordrer. Handyman Connect sikrer, at alle relevante oplysninger om ordrerne til enhver tid er tilgængelige for dine kunder. Connect er en selvbetjeningsoplevelse, der giver kunderne mulighed for at administrere deres konto, planlægge og overvåge serviceopgaver, få adgang til relevant information og kommunikere med virksomheden, alt sammen i en brugervenlig og sikker onlineplatform.

Fordele for dig som leverandør

  • Øget effektivitet
  • Gladere kunder, der fører til højere loyalitet
  • Alle projektdata samlet ét sted
  • Du kan til enhver tid se, hvad der er aftalt, og holde øje med status på hver opgave.
  • Komplet historik over alle opgaver/projekter

Fordele for dine kunder

  • Dine kunder kan booke dine tjenester 24/7
  • Dine kunder behøver ikke vente på svar via telefon eller e-mail
  • Dine kunder kan til enhver tid se, hvad der er aftalt, og spore status for deres opgaver.
  • Adgang til den komplette historik for dine egne ordrer

Funktioner og muligheder i kundeportalen

  • Kunden kan nemt og hurtigt uploade fotos og anden dokumentation om den opgave, der skal udføres.
  • Mulighed for profilering af portalen med eget logo
iPad with Software Handyman Connect is open

Kontakt

Vil du vide mere om Handyman Connect? Vi glæder os til at svare på dine spørgsmål - via kontaktformularen, på e-mail eller telefon.

Tlf.: 70 13 70 00
E: info@gsgroup.dk

The future is IN SIGHT

cropped-cropped-thumbnail_20200313_GSGroup_Logo.png