Maskin- og anlægsteknik
Mobil dataindsamling til maskin- og anlægsteknik
MOBIL DATAINDSAMLING til maskin- og anlægsteknik
I dag er maskin- og anlægsteknik en meget serviceorienteret industri. Kundeservice er en vigtig differentiator fra konkurrenterne og er derfor fokus for enhver maskin- og anlægsproducent. Ud over installation og reparation er vedligeholdelse af store maskiner og systemer en vigtig opgave i kundeservice. For eksempel skal vedligeholdelseshistorikken for den eksisterende installerede beholdning også være tilgængelig til enhver tid, så problemfri vedligeholdelsesprocesser kan finde sted.
Foto dokumentation
Klar tildeling af fotos, ingen irriterende sortering af fotos fra forskellige kameraer

Digital tidsregistrering
Arbejdstimer registreres fuldstændigt og fejlfrit
- Nem tidsregistrering
- Tidsregistrering for teams/kolonner
- Problemfri tidsregistrering med start/stop
- Booking af overarbejde
- Godkendelse af timer på kontoret
- Yderligere behandling til fakturering og løn

Forvaltning af eksisterende anlæg
Omfattende, komplette og altid opdaterede data om den installerede base
- Fleksibelt strukturtræ med et vilkårligt antal niveauer
- Klar struktur
- Fås på kontoret og på farten

Service historie
Teknikere og disponenter er altid informeret om historikken for den aktuelle opgave
- Komplet historie af planterne
- Fås på kontoret og mobilt
- Automatisk opdatering ved nye ordrer

Planlægning af vedligeholdelse
Alt nødvendigt vedligeholdelsesarbejde udføres og faktureres
- Nem oprettelse af vedligeholdelseskontrakter
- Klar vedligeholdelsesplanlægning
- Planlægning af forskellige vedligeholdelsesprocesser pr. system
- Automatisk generering af forfaldne vedligeholdelsesordrer

Problemfri integration i dit ERP-system
Standardintegrationer og individuelle forbindelser til over 30 ERP-, CRM- og servicestyringssystemer
Tilslutning til forskellige CAFM-systemer (Computer Added Facility Management System)
Dyb integration er mulig op til overførsel af individuelle værdier fra tjeklister.

Plantespecifikke tjeklister
Komplet dokumentation på stedet
- Fleksibelt design
- Meget let at redigere
- Link til enhedstypen eller det enkelte system

Vores brancheerfaring
I dag er maskin- og anlægsteknik en meget serviceorienteret industri. Kundeservice er en vigtig differentiator fra konkurrenterne og er derfor fokus for enhver maskin- og anlægsproducent. Ud over installation og reparation er vedligeholdelse af store maskiner og systemer en vigtig opgave i kundeservice. Vedligeholdelseshistorikken skal f.eks. også altid være tilgængelig for den eksisterende installerede lagerbeholdning, så der kan køre problemfri vedligeholdelsesprocesser.
Som førende leverandør af software til styring af feltservice inden for maskin- og anlægsteknik har Handyman mange års erfaring og omfattende branchekendskab. Vores software er skræddersyet til de specifikke krav og udfordringer i denne branche og gør det muligt for virksomheder at gøre deres processer effektive og øge deres medarbejderes produktivitet. Kunder fra denne branche sætter pris på vores ekspertise og er meget tilfredse med fordelene ved at bruge vores software.
Tilfredse kunder om Handyman
"Med Handyman registreres alle ordrer, hvilket gør det nemmere for os at afgøre, hvilken servicetekniker der passer til opgaven, hvilket udstyr der er behov for osv. Dette giver grundlag for både udførelse af ordrer og forenklet fakturering."
Asgeir Giskegjerde, produktionsleder, Bravida
Kontakt
Tlf. 70 13 70 00
E: info@gsgroup.dk