Bygge- og anlæg
planlægningsværktøj til bygge- og anlægsBRANCHEn
Handyman - planlægningsværktøj til brancher inden for byggeri
Planlægningsværktøj og mobil ordrestyring til bygge- og anlæg: Teknikere, håndværkere og ingeniører inden for bygge- og anlægsfagene er konstant på byggepladserne eller på vej fra et sted til et andet.
Alle har brug for planlægningsværktøjer og løbende opdateret information om lokationer, ordrer og materialer. Som standardløsning med en bred vifte af funktioner er Handyman et planlægningsværktøj og en mobil løsning til ordrestyring i alle brancher inden for bygge- og anlæg.
Med Handyman til bygge- og anlæg får du et planlægningsværktøj til kontoret og mobil ordrestyring til automatisk tidsregistrering, fotodokumentation, kvalitetssikring og med adgang til tjeklister og servicerapporter og meget mere.
Fotodokumentation
Klar tildeling af fotos, ingen irriterende sortering af fotos fra forskellige kameraer

Digital tidsregistrering
Arbejdstimer registreres fuldstændigt og fejlfrit
- Nem tidsregistrering
- Tidsregistrering for teams/kolonner
- Problemfri tidsregistrering med start/stop
- Booking af overarbejde
- Godkendelse af timer på kontoret
- Yderligere behandling til fakturering og løn

Korrekt registrering af det anvendte materiale
Enkel, fejlfri optagelse
- Scan funktion
- Registrering af alt materialeforbrug
- Lager
- Online kontrol af lagerniveauer

Gennemførelse af ordren direkte hos kunden
Accepter, mangelsmeddelelser, tekniske aftaler mv. er tydeligt angivet
- Registrering af kundens underskrift på stedet
- Rapporter, der kan tilpasses
- Servicerapport er straks tilgængelig for kontoret

Individuelt designede tjeklister og protokoller
Komplet dokumentation på stedet
- Fleksibelt design
- Meget let at redigere
- Link til enhedstypen eller det enkelte system

Tilfredse kunder om Handyman
"Med Handyman registreres alle ordrer, hvilket gør det nemmere for os at afgøre, hvilken servicetekniker der passer til opgaven, hvilket udstyr der er behov for osv. Dette giver grundlag for både udførelse af ordrer og forenklet fakturering."
Asgeir Giskegjerde, Produktionsleder, Bravida
Prøv Handyman i praktis - få en demo
Kontakt
Vil du vide mere om vores mobile dataindsamling, planlægningsværktøjer og ordrestyring til bygge- og anlægsbranchen? Vores team er klar til at hjælpe og rådgive dig og besvare dine spørgsmål. Du kan nemt kontakte os via kontaktformularen, via e-mail eller telefon. Vi glæder os til at høre fra dig!
Tlf.: 70 13 70 00
E: info@gsgroup.dk